*

Ramka krok po kroku.

Dzisiaj proponuję Wam twórcze wykorzystanie resztek beermaty, które być może zostały Wam po jakichś większych projektach. Ja wykorzystałam je do zrobienia ramki.



Wymiary można dopasować do własnych potrzeb – ja przygotowałam paseczki o długości 15 i 10cm oraz szerokości 2cm. Aby powstała ramka, należy skleić je warstwami i przykleić “bok do boku”.






Zadanie to ułatwi małe rusztowanie (u mnie – również z resztek papieru do
scrapbookingu) które można ułożyć pod całą konstrukcją lub między poszczególnymi warstwami. Ja ułożyłam 5 warstw beermatowych pasków, sklejając je klejem Magic. Aby zapobiec odkształceniu całej konstrukcji, najlepiej po sklejeniu obciążyć ją na jakiś czas np. jakąś ciężką książką.



Po wyschnięciu kleju całość pomalowałam kremową farbą akrylową. Aby uzyskać ciekawszą fakturę, użyłam również kawałka płótna o grubym splocie, który odciskałam na powierzchni ramki przed wyschnięciem farby.



Następnie przystąpiłam do ozdabiania ramki - chciałam w niej stworzyć wiosenny klimat.



Jako tło wykorzystałam papier "Czerwcowa Noc", do którego za pomocą taśmy dystansowej przykleiłam zawieszkę w kształcie pisanki, pocieniowaną wcześniej tuszami i pokrytą preparatem Glossy Accents. Dodałam do tego garść kwiatków, listków oraz atłasową wstążeczkę i w ten sposób powstała wielkanocna dekoracja.



Zuzanka

2 komentarze: