*

Ola dekoruje nasze wycinanki / Ola decorates our chipboards

Oglądając delikatny wzór listków na  ramce z kolekcji SUMMER FRESH pomyślałam, że fajnie wyglądałyby jako imitacja kutej metalowej ozdoby. 

Ponieważ w wielu moich pracach używam past strukturalnych, sięgnęłam po nie i tym razem. 
Przygotowałam pastę, farby akrylowe i wosk. 
Do pasty dodałam kroplę wody, aby łatwo można było nabierać ją i nakładać strzykawką (może być każdy inny aplikator z dzióbkiem). 
Po wysuszeniu reliefu pomalowałam całość na ciemny brąz.

Looking at the delicate leaves shape on frame from SUMMER FRESH collection I taught, that it would be nice to make it look like imiation of forged metal decoration

Since in many of my works I use structural paste, so i reached for them also this time
I prepared paste, acrylic paints and wax.
To the paste I added just drop of water, so it was easier to gain and place it with syringe (you can use any other applicator with beak).
After drying the relief I painted it dark brown.


Chciałam uzyskać kolor zielonkawej patyny - wymieszałam srebrną farbę z odrobiną zielonej i złotej, a na końcu dodałam wosk - bezbarwny, dedykowany do farb kredowych - bardzo dobrze łączy się on z akrylami. 
Kolorowy wosk nanosiłam palcem, a po parunastu minutach wypolerowałam bardzo delikatnie bawełniana szmatką.

I wanted to achive colour of greenish patina - i mixed silver paint with a bit of green and gold paints. In the end I added some wax - colorless, dedicated for chalk paints - it combines very well witch acrylic.
I applied colored wax with my finger, and after few minutes I polished it very careful with cotton cloth.


I już, gotowe :) Subtelna wycinanka wygląda teraz trochę mroczniej, prawda?  :) 

And it's done :) Now this chipboard looks a little bit darker, isn't it? :)




2 komentarze: